Vi har tagit fram ett starkt, visuellt koncept; INSIGHTS. Via ny teknologi uppmanar vi kunderna att se bortom ytan för att se hela Alfa Lavals styrka. Genom att röntga en GPHE kommunicerar vi både de mjuka värdena och även de tekniska detaljerna som gör en enorm skillnad för kunden på sikt. Detta kommunicerar vi på ett innovativt, underhållande och unikt sätt.
Vi har tagit fram ett starkt, visuellt koncept; INSIGHTS. Via ny teknologi uppmanar vi kunderna att se bortom ytan för att se hela Alfa Lavals styrka. Genom att röntga en GPHE kommunicerar vi både de mjuka värdena och även de tekniska detaljerna som gör en enorm skillnad för kunden på sikt. Detta kommunicerar vi på ett innovativt, underhållande och unikt sätt.
Kampanjen består av en Augmented Reality App för iOS och Andriod enheter. En responsiv kampanjwebbplats fulladdad med avancerat animerade filmer och Stories. En ”leave-behind” med möjlighet att med samma Augmented Reality App utforska olika case stories utifrån en världskarta. Banners, Roll-ups och DM.




